Obserwatorzy

niedziela, 20 listopada 2016

699. Shabby... [Przydasie Pasjonaty]

Ostatni mój wpis był we wtorek, a ja mam wrażenie, że minęły wieki ;)

Dzisiejsza praca powstała w ramach inspiracji na nowe wyzwanie w Przydasiach Pasjonaty 
shabby czy vintage.

Co prawda chyba bliższy jest mi styl vintage, ale postanowiłam zmierzyć się z pastelowym, koronkowym stylem shabby :)
Wykorzystałam papierki Magicznej Kartki, miszmaszowe tekturki, 
listki i kwiatki Primy plus mój ręcznie zrobiony, koronka, sizal i...

Efekt poniżej :)







Zapraszam do wspólnej zabawy :)


Dziękuję, że jesteście!


15 komentarzy:

  1. no i pięknie! dobrze czasem wyjść poza swoje "wygodne" ramy i spróbować czegoś niecodziennego, szczególnie gdy są tego takie efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna , kolorowa i pieknie zmediowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka - kwiatki na nie są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie sobie poradziłaś z tym wyzwaniem! Praca cudna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite kwiaty, całość cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa kompozycja z tymi paskami w tle ;) Przepiękne pastele!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)