Obserwatorzy

poniedziałek, 27 lipca 2015

316. Wyniki wyzwania blogowego # 1

Witam Was w ten słoneczny poniedziałkowy poranek :)

Wczoraj zakończyło się pierwsze blogowe wyzwanie
i cieszę się niezmiernie, 
że wyzwanie pudełkowe znalazło tylu zwolenników,
a raczej zwolenniczek ;)

Nadesłałyście przepiękne prace,
wszystkie blogi odwiedziłam
i wielokrotnie ach'owałam i och'owałam
nad Waszymi dziełami!

Dlatego wybór tego "number 1" pozostawiłam maszynie :)



Banerek


wędruje do .............

która prowadzi blog PasjeRenaty

Serdecznie gratuluję!!!

Moje serce skradły prześliczne pudełeczka Kamy,
dlatego dla Ciebie banerek




Będzie mi bardzo miło, 
jeśli zechcecie zainspirować innych swoimi pudełkami 
w kolejnym wyzwaniu, które pojawi się już za tydzień.
W tej sprawie proszę o kontakt: a.janas@onet.pl
 
Agnieszka



 

3 komentarze:

  1. Dziekuje za mila zabawe i szczesliwy los

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo, a ja dziękuję za wyróżnienie, to szczególnie miłe kiedy takie "od serca"!!!! Bardzo dziękuję, fajna zabawa bo jak juz pisałam - kocham tworzyć te pudełka! :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje dla dziewczyn :) i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)