Obserwatorzy

sobota, 24 stycznia 2015

146. Dla mężczyzny vin(tag)e

Wielokrotnie czytam na Waszych blogach,
że dla mężczyzny trudniej coś stworzyć, niż dla kobiety.
Podzielam te opinie :)
Któryś już raz z kolei stworzyłam pracę dla męskiego odbiorcy
i wydaje mi się, że do tej pory prace te były bardzo proste :)
Tym razem postanowiłam zaszaleć z warstwami,
a pracy nadałam kształt taga - jeśli chodzi o kartki,
to pierwszy raz wykonałam taką formę.







Pracę posyłam na wyzwania do:
Studio75
wyzwanie nr 1 wg wytycznych
(do 31.01)

W pracy użyłam papierów Studio75
Mała Czarna
a ramka z craftlove

 Skarbnicy Pomysłów
wyzwanie nr 1 Warstwy i vintage
(do 31.01)

Scrapgang
wyzwanie 85 Coś nowego
(do 31.01)

Agnieszka

17 komentarzy:

  1. Prześwietny tag!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna męska praca. z przyjemnością zatrzymałam się na dłużnej, by na niego popatrzyć :)
    Dziękuję za wspólną zabawę w Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super!!!!!! wow!!! jesteś mistrzem :) ile warstw, kolorystyka - świetna ta kartka-tag :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny męski tag!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały efekt :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely work! Thank you for taking part in challenge of Studio75!

    OdpowiedzUsuń
  7. strasznie fajne warstwy ;) Świetna. Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie nawarstwiłaś na tym tagu :) Dzięki za wspólną zabawę na blogu Studio75!

    OdpowiedzUsuń
  9. I like this tag so much! Thank you for playing along with Studio 75!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyjątkowo męska praca, świetna forma :)
    Dziękuję z udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna jest! Nie wiem dlaczego dopiero teraz ja widze:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)