Obserwatorzy

środa, 15 października 2014

77. Chrzest małego Federico

Witajcie Kochani,
strasznie zabiegany tydzień. Przeprowadzka, remont, sprzątanie :) Ufff, próbuję wszystko ogarnąć, również zamówienia.
Dzisiaj, powracam po krótkiej przerwie, z karteczką na chrzest. Zamówienie mojej stałej Klientki, pani Agnieszki.
Karteczka powędruje do Włoch. Po Anglii, Niemczech, Hiszpanii, USA ... kolejny kraj, w którym jest cząstka mnie :)
Niestety tylko jedno zdjęcie w tym zabieganiu wyszło tak, że mogę je opublikować :)

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Ależ Ty krajów zwiedziłaś ;) gratulacje :) kartka prześliczna ;) bardzo podoba mi się ten wykrojnik - ramka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten wykrojnik polowałam od dawna :) jak na wiele innych, tylko fundusze zbieram. Nazwiedzałam, że ho ho ;)

      Usuń

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)