Obserwatorzy

wtorek, 26 sierpnia 2014

44. Na złość pogodzie :)

Witam Wszystkich,
na wstępie chciałabym powitać nową osobę w kręgach, z zachwytem patrzę na karteczki Anny i muszę przyznać, że zaraziła mnie warstwami i przedarciami :)
Co dzisiaj przygotowałam? Ponieważ uwielbiam ciepełko i słoneczko... a dzisiejsza pogoda zabrała mi to, co lubię :) to stworzyłam karteczkę ciepłą,  na złość aurze :) Zainspirowały mnie dwa wyzwania, ale o nich za chwilkę. W pracy pojawiły się niebieskie i czerwono-żółte kwiatuszki mojego autorstwa, wykonane z papieru czerpanego. Rezultat dłubaninki prezentuje się poniżej:)






Karteczka wędruje na wyzwanie nr 29 z mapką i paletą kolorów

a także na wyzwanie do Art Piaskownicy Kolory sierpnia Kolory Maryszy

6 komentarzy:

  1. Prześliczna i taka ciepła :) a te niebieskie kwiatki - przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie z tych niebieskich jestem dumna ;)

      Usuń
  2. Śliczna kartka! I zgadzam się z Justyną, kwiaty cudne! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka wyszła ślicznie- ja też zachwycam się kwiatuszkami- zwłaszcza niebieskimi: )

    OdpowiedzUsuń
  4. urocza ... dziękuję za udział w wyzwaniu AP Ki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę oraz pozostawione słowo :)